مارسلو: خیلی دوست دارم که هواداران نام مرا فریاد بزنند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: خیلی دوست دارم که هواداران نام مرا فریاد بزنند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: خیلی دوست دارم که هواداران نام مرا فریاد بزنند

مدافع چپ برزیلی رئال مادرید بعد از گلزنی در دیدار مقابل لوانته که به پیروزی 3-0 تیمش منجر شد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، زننده گل اول رئال مادرید در مورد خسه گفت:

او به میدان آمد، به تیم کمک کرد، یک گل به ثمر رساند و در زمین دوندگی زیادی داشت. همه بازیکنان شایسته فرصت بازی هستند، این مربی است که تصمیم می گیرد، اما همه باید بدوند، به تیم کمک کنند، و کسانیکه این کار را می کنند شایسته بازی کردن هستند.

- دنیلو:

نمی توانم تنها از طریق حرف زدن خیلی به او کمک کنم، اما او بازیکنی باور نکردنی است. او در تیم باید به سختی همراه با کارواخال کار کند اما ما دو مدافع راست فوق العاده داریم.

- پی اس جی و سلتاویگو:

این دو بازی بسیار سختی هستند، هرچند بازی امروز هم برخلاف آنچه که به دلیل نتیجه ممکن است به نظر برسد، سخت بود. اما تلاش خواهیم کرد و در همه آن بازی ها پیروز خواهیم شد.

- گل:

واقعاً خوشحالم، سعی میکنم با شادی و لذتی بازی کنم که هواداران هم خوشحال شوند. خیلی دوست دارم که آنها نام مرا فریاد بزنند.

- ناواس:

او دروزاه بان بزرگی است، و خیلی به تیم کمک می کند.

- رسانه ها و رختکن:

تقریباً به مدت 9 سال است که اینجا حضور دارم و مطمئنم که شما نمی دانید رختکن چگونه است. رسانه ها در کل من را اذیت نمی کنند، تاکنون آنها را به خوبی شناخته ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.